För ett par veckor var Albin och gjorde en glukosbelastning för att se om han har Diabetes och idag kom svaret. Han har Diabetes typ 2 och ska bli kallad till en diabetessköterska där vi kommer få mer information.
Men jag tycker så synd om honom hur mycket ska en människa åka på?
Får se vad det blir utav det, vad det blir för förändringar med kost och så vidare. Och om han behöver medicin?
